Dr. Carole Goldsmith

chair

אודות

דר קרול גולדשמיט

ד"ר קרול גולדשמיט מתמחה ברופאת שיניים כללית וברפואת שיניים לכל המשפחה. היא הסמכות באבחון וטיפול בכאבי פה, לסת ופנים ובתסמונת מפרק הלסת.

המטופלים מכנים אותה "רופאת השיניים העדינה".
"כשמגיע אלי מטופל עם בעיה בפה, אני קודם כל רואה את אדם שבו ורק אחר כך את השיניים" אמרת ד"ר גולדשמיט.

ד"ר גולדשמיט מדריכה בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת ת"א, ופירסמה מספר מאמרים בנושא אבחון וטיפול של כאבי פה, לסת ופנים ובתסמונת מפרק הלסת. קרא עוד..

ד"ר קרול גולדשמיט, רופאת שיניים

נולדתי וגדלתי בקווינס, ניו יורק, ארה"ב. למדתי רפואת שיניים באוניברסיטת פנסילבניה, בפילדלפיה. האוניברסיטה מוכרת כמובילה בלימוד רפואת השיניים. סיימתי את הלימודים שלי בשנת 1981, וב-1982 עליתי לארץ.
יחד איתי במרפאה שלנו הנמצאת ברעננה, צוות רופאי שיניים המתמחים בתחומים שונים ובניהם אורטודנטיה (יישור שיניים) רפואת שיניים לילדים, ומחלות חניכיים.

מעבר לעבודתי כרופאת שיניים אני מלמדת ועוסקת במחקר בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת ת"א, בתחום של כאבי פנים ולסת, סגר, והפרעות תפקודיות של מערכת הלעיסה.
במהלך השנתיים האחרונות אני וחברי לצוות פירסמנו מספר מאמרים בירחונים מובילים בארץ בחו"ל.
בנוסף, אני מרצה בכנסים רפואיים בנושא של התקנים דנטליים לנחירות ודום נשימה בשינה.

הסמכות

B. S. City College of New York, Summa Cum Laude
D. M. D. University of Pennsylvania Dental School 1981
Post-graduate certification in Oro-facial Pain, Tel Aviv University Dental School 2007

רפואת שיניים מונעת, משקמת ואסטתית

אני מספקת טווח רחב של שירותים דנטליים, כולל:
  • רפואת שיניים מונעת לילדים, מתבגרים ומבוגרים.
  • רפואת שיניים אסטתית (סתימות לבנות, כתרי פורצלן).
  • שיחזור של שיניים חסרות ועוד.

אבחון וטיפול בכאבי פה, לסת ופנים ובתסמונת מפרק הלסת

תסמינים מגוונים כמו כאבי ראש מסוג מיגרנה, צלצולים באוזניים, סחרחורות, רעש ו/או כאב במפרקי הלסת, שרירי פנים עייפים, מגבלה בפתיחת הפה וקשיי לעיסה יכולים להגרם מחוסר איזון של שרירי הלעיסה ומבנה הלסת.
בעיות אלו יכולות להיות תוצאה של תאונת דרכים, מכה בפנים או בלסת, או אפילו כתוצאה מחישוק או שחיקה של השיניים. השחיקה/חישוק של השיניים יכולה להתרחש תוך כדי שינה ולכן לא תדע מכך, או כשאתה ער, או בשני המצבים. פעולות אלו לאורך זמן יכולות להוביל גם לנזק כואב ויקר לשיניים ולכל טיפול דנטלי שנעשה עליהן.
אם אתה סובל מכל אחד מהסימפטומים הללו, בוא אלי להערכה של הבעיה שלך. תזכה לבדיקה מקיפה ומקצועית, הסבר על הבעיה והסיבה לבעיה, תוכנית טיפול מקיפה, וסביבה חמה ותומכת.

המטופלים שלי מספרים

"הייתי מטופלת של ד"ר קרול גולדשמידט ב-15 השנים האחרונות. ד"ר גולדשמידט קשובה ברגישות לחששות התיפקודיים והאסטתיים של השיניים שלי. היא מקצועית וישרה בנוגע להערכות שלה. ד"ר גולדשמידט היא רופאת שיניים אכפתית, עדינה ומבינה. היא מקשיבה לחששות שלי ועונה על כל אחת מהן בטיפול שלה.
אני ממליצה בחום על ד"ר גולדשמידטכרופאת שיניים מעולה."
רבקה גולדברג, רעננה, ישראל, אוקטובר 2010
"אני עולה חדש ואני מטופל כרגע ע"י ד"ר קרול גולדשמידט והתרשמתי עמוקות מכישוריה המקצועיים. כמו כן המרפאה שלה מותאמת ומאוד ידידותית לילדים."
אלן גולד, נתניה, ישראל
"בעלי ואני מטופלים אצל ד"ר קרול גולדשמידט בשנים האחרונות.
מצאנו שהיא רופאת שיניים חמה, איכפתית ומקצועית.
אני שמחה להמליץ עליה."
ווינה מירנדה, רעננה, ישראל